Elektronik İmzamı Kaybettim. Ne Yapmalıyım?
20 Mayıs 2019

Elektronik İmzamı Kaybettim. Ne Yapmalıyım?


  • Hastane Bilgi İşlem  Birim Sorumlusu ile iletişime geçilir. (Dahili 1335)
  • Birim sorumlusu almış olduğu kişisel bilgileri  Kurum Sertifika Temsilcisi ile paylaşır ve Kayıp çalıntı Talebi Açtırır.
  • Kamu Sertifikasyon Merkezi başvuruyu inceler ve uygunsa kişinin mail adresine sertifika giriş linki ve parolasının gönderir.
  • Kişi gelen parolayla linke giriş yapar ve oluşturmuş olduğu elektronik sertifikayı bilgi işlem sorumlusuna teslim eder.
  • Birim sorumlusu sertifikayı Sağlık Müdürlüğü Kurum Sertifika Temsilcisine teslim eder. 


Kayıp Çalıntı Başvurularında sertifika ücreti başvuru sahibine aittir.
Başvuru Sahibi ödemesini; 

  • Vakıfbank İnternet Şube (Vakıfbank hesabı ile) (Vakıfbank> Ödemeler> Kurum Ödemeleri> TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri) 
  • Vakıfbank Mobil Şube (Vakıfbank hesabı ile) (Vakıfbank> Ödemeler> Kurum Ödemeleri> TÜBİTAK Kamu Sertifikasyon Merkezi Ödemeleri) 
  • Vakıfbank Çağrı Merkezi (Vakıfbank hesabı ile)  Vakıfbank Banka Şubeleri / Vakıfbank ATM’leri üzerinden T.C. kimlik numarası ile sorgulama yaparak gerçekleştirebilir.

Sertifika Formu  Kurum Sertifika Temsilcisinin formu Kamu Sertifikasyon Merkezine göndermesi ve başvurusu sahibinin ücretini yatırmasıyla üretilir ve kişinin iletişim adresine gönderilir.